Dotazy a informace týkající se reklamace, výměny či vrácení zboží směřujte na info@heju.cz Výměna a vrácení zbožíV případě, že zakoupené zboží nesplnilo Vaše očekávání nebo Vám z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, máte jako spotřebitel dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Stačí, když je v neporušených a nepoškozených původních obalech zašlete zpět. Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od  odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vraceného zboží zpět na naši adresu. Právo na vrácení zboží můžete uplatnit elektronicky e-mailem zaslaným na adresu: info@heju.cz ReklamacePři prodeji spotřebního zboží je zákonná záruční doba 24 měsíců, nestanoví-li zvláštní právní předpis lhůtu delší.Zjistili jste závadu na právě zakoupeném zboží, nebo se něco pokazilo během jeho užívání? Pak nás kontaktujte na e-mailové adrese: info@heju.cz nebo na telefonním čísle 774 314 912.Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží bude toto zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená celá cena zboží zpět. V takovém případě bude oproti daňovému dokladu vráceno také poštovné (stačí doklad spolu s číslem objednávky zaslat na info@heju.cz. Poštovné vám bude vráceno ve výši, která odpovídá nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.